אוכל אמיתי - מתכוני קינוחים

והרי איך אפשר בלי קינוחים מדי פעם.
כן, נכון שבתזונה דלת פחמימות נעדיף להתמקד בחלבונים ושומנים טובים ולצמצם למינימום את צריכת הפחמימות במיוחד הפשוטות, אבל בתזונת ילדים וגם מדי פעם כשמתחשק לנו קינוח – עדיף לעשות שימוש בחומרי גלם מתוקים בצורתם היותר טבעית כגון, דבש, סילאן או פירות מבושלים או משומרים.

טארט קראמבל תפוחים – עם קרם שקדים

מלא גרסאות יצרתי במהלך השנים לקראמבל תפוחים. לאחרונה יצרתי את זו. ואלס של מרקמים וטעמים שמתיישבים בול על יד הקפה

עוגת שוקולד – בשלושה מרכיבים

איך עוד לא קראו לה… עוגת שוקולד אורגזמה, עוגת מאנצ’יז, זריקה ישירות לווריד… ועוד כהנה וכהנה. וכשמותיה כן היא.עוגת שוקולד

פנקייק ללא גלוטן וסוכרים מעובדים

מתכון מוצלח ביותר שאנחנו מכינות כבר שנים. טעמו מדוייק והוא תמיד מצליח! כל אחת מהבנות אוכלת אותו באופן אחר, מייפל

אגסים ביין – הקינוח המפתה של כל הזמנים

אגסים, צורתם המזכירה את גוף האישה השופע, טעמם ומתיקותם הובילו במהלך האבולוציה אנשים לדמות אותם ולייחס להם משמעות של פריון

לדר מנגו – ממתק של פעם

אם תצליחו להשאיר על השיש למשך כשעה… ניצחתם! אצלנו זה לא שורד… 🙂אז איך מכינים? מרכיבים:4 מנגו בשלים2 כפות דבש

סחלב טיים (Time)!

סחלב טיים לאחר-הצהריים גשום ומבודד(מה זה ההנחיות האלה?!) אז אחרי שעשו משימות מקוונות,טיפסו על הקירות,על אמא.התעללו בכלבהוניסו לטחון חצי מקרר…מסתמנת

עוגת בננה מייפל בסכנת הכחדה

שניה שניה… תנו לצלם… עוגת בננה מייפל לפני הכחדה ממוקדתחבל שלא העלמתי אותה לאיזה בידוד 😎 לאחרונה חשבתי על זה בדיוק